Arbetsgrupper inför tävling

Målsman till den (eller du själv om du är över 18 år) som löser licens hos Vindelns Ridklubb samt alla som rider i hoppgrupper ( även om man ej har licens eller om man har licens hos annan förening) blir indelade i arbetsgrupper för tävling.

Tävlingar anordnas 2-3 helger per år och då ingår att du som målsman samt du som ryttare ska hjälpa till på tävlingen minst en halv dag per tävlingsdag.

I varje arbetsgrupp utses en gruppledare som sammankallar gruppen och ger information om tider , vad som ska göras osv. Kan man inte vara med vid någon tävling så ordnar man en ersättare eller kommer överens med gruppledare om annan lämplig uppgift som går göra före eller efter tävlingen motsvarande timmar.

Publicerad: 2022-10-13

Senast uppdaterad: 2022-10-13