Tack för en jättefin ridtermin!

Höstterminen går mot sitt slut! Vecka 50 är sista veckan för denna termin. Tack alla ni medlemmar, elever och föräldrar som gjort detta till en jättebra ridtermin! Ni har alla gjort en bra insats och vi hoppas att ni känner att ni har utecklats som ryttare och haft roligt under tiden:)

Sista veckan innan jul v 51 så har onsdagshoppgrupperna igenridning måndag kväll. Tisdag och Onsdag är det extrakurser som ni kan anmäla till. Finns fortfarande platser kvar! Inriktningen på denna är att tisdagkvällens pass är dressyr/markarbete och onsdagkvällens pass är markarbete/hoppning. Vi anpassar nivån så det passar er! Se här Öppnas i nytt fönster.

Nästa termin börjar vecka 2. Nu under December håller vi på med planering för vårens grupper och fakturor kommer skickas ut innan jul är planen.

Det finns fortfarande några platser kvar i vårens ridgrupper . Hör av er till mig om ni är intresserade av att anmäla er.

Publicerad: 2022-12-07

Senast uppdaterad: 2022-12-07